VOPAS werkt met de meest robuuste online oplossing voor salarisverwerking en personeel; Loket.nl. Met Loket zorgen we voor een snelle, foutloze salarisverwerking. Met onder andere 250 automatische controles, geautomatiseerde CAO’s en pensioenregelingen en meer dan 100 koppelingen zorgen we voor een optimale performance bij het uitvoeren van de salarisadministratie. Loket maakt het eenvoudig om alle zaken op het gebied van salaris en HR op één plek te beheren.
Het Werknemerloket zorgt voor een efficiënte communicatie met je werknemers door processen en documenten te digitaliseren. Met een eigen inlog kunnen werknemers eenvoudig bij al hun persoonlijke gegevens. Van het downloaden van loonstroken tot het indienen van een verlofaanvraag en het raadplegen van het actuele verlofsaldo. Met het Werknemerloket maak je jouw werknemers zelfredzamer en verklein je administratieve lasten. Van verlofregistratie, met mogelijkheid tot aanvragen door werknemers, tot volledige document management oplossingen. Altijd en overal toegankelijk. Met één druk op de knop vind je alles wat je nodig hebt. Dit bespaart veel onnodige administratieve uren en helpt de personeelsprocessen soepeler te laten verlopen.
Als werkgever ben je verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van het personeelsdossier van werknemers. De hoeveelheid van documenten maakt het soms moeilijk om het overzicht te bewaren. Daarnaast is het belangrijk om de privacy van persoonsgegevens niet uit het oog te verliezen. Met digitale dossiers in Loket.nl beheer je alles op één digitale plaats, kun je er zeker van zijn dat je voldoet aan de laatste wet- en regelgeving en dat de beveiliging van documenten gewaarborgd is.
Neem afscheid van verlofverzoeken via e-mail of losse briefjes. Met het verlof in Loket.nl hebben je werknemers altijd inzicht in hun actuele verlofsaldo en kunnen ze eenvoudig online een verlofaanvraag indienen. Als leidinggevende kun je de aanvragen met behulp van een overzichtelijke verlofkalender goedkeuren of afwijzen. Met die verlofkalender heb je namelijk altijd inzicht in de bezetting van je afdeling. Na het goedkeuren van een aanvraag wordt automatisch het eerst aflopende verlofsoort afgeschreven.
De tijd en moeite die het kost om declaratieformulieren in te vullen, bonnetjes en vervoersbewijzen te bewaren en overuren bij te houden zijn overbodig. Online declareren in Loket.nl maakt het een stuk gemakkelijker. Heeft een werknemer bijvoorbeeld geluncht buiten de deur? Dan kan het bonnetje worden gedeclareerd door er een foto van te maken en toe te voegen aan de declaratie in het Werknemerloket. Na goedkeuring van de declaratie wordt het direct meegenomen in de salarisverwerking. Maar ook het bijhouden van verzuim, opleidingen/ontwikkeling, signaleringen behoren tot de mogelijkheden van Loket.
Op de meest moderne manier en uiterst veilig koppelt Loket.nl met meer dan 75 bedrijfsapplicaties. Vanuit tijdregistratiesystemen worden uren bijvoorbeeld automatisch ingelezen in de salarisadministratie en loonjournaalposten worden automatisch ingelezen in het financiële systeem. Door applicaties aan elkaar te koppelen, verbeter en vereenvoudig je personeelsprocessen. Zo houd je meer tijd over andere dingen!
Wil je meer informatie over Loket.nl neem dan contact met ons op. Of wil je een demonstratie van Loket? Vraag dan een demo aan.